LUHAN Wifeu


“don't give up on your dreams and keep working towards it.” – Luhan

Jay Park KL Showcase
Wednesday 2 May 2012 | 12:33 | 0 comments


Ahnyong~ lets scream! ahhhhh~~~ :face17: Jay Park akan mengadakan showcase di Malaysia la. mesti para Jaywalkerz dah tersenyum riang bila dpt berita yg gembira ni. sape yg x kenal Jay Park kan? walaupun sebelum ini byk kontroversi yg melanda bekas leader 2PM ni, namun dia tetap berjuang sehinggakan berjaya ketahap ini.

Jay Park kini tinggal di Seoul, Korea dan terus menulis dan menggubah lagu-lagu baru dan berharap akan mereleasekan beberapa single dan album mini tambahan menjelang akhir tahun ni.

Jay Park menunjukkan bahawa dia adalah penyanyi dan bukannya idol dengan album mini yg lepas, Take A Deeper Look yang dikeluarkan tahun lalu. Dengan New Breed, dia menunjukkan bahawa dia juga boleh menjadi pemuzik yang lengkap. Terdapat jangkaan yang lanjut mengenai album ini kerana Rob Knox, Drunken Tiger, Mi Rae Yoon, Dynamic Dou, dan lain-lain pemuzik antarabangsa yg top akan feat dgnnya.

Oh ya! korg dh dgr lagu Know Your Name? rugi x dgr tau. memang best! cpt pegi dgr ok. HA HA HA~ sape2 yg nk pegi showcase ni, jgn lupa temujanji korg dgn Jay Park ok.

DiGi K-POP Live presents Jay Park KL Showcase

DATE : 13 MAY 2012 (SUNDAY)
TIME : 7PM
VENUE : KL LIVE, LIFE CENTRE

Girang un rasa nk pegi je. tp ntah la. klau ada org nk taja rasanya pegi kot. HA HA HA~ APTB~