LUHAN Wifeu


“don't give up on your dreams and keep working towards it.” – Luhan

History of Monday Couple
Wednesday 17 April 2013 | 00:25 | 0 comments

sentiasa bertemu dgn Ji Hyo walaupun kali ni dorg x sama grup :)

 Ahnyonghaseyo. bila aku bukak je Fb td, penuh pic Monday Couple kat TL aku. ni sume chingu aku punya keje. sejak smlm g duk ckp psl dorg ni. aku pun naik hairan gak knp la terlebih minat smpai TL aku pon dicerobohnya pic Monday Couple ni. HaHa. memang la dorg berdua ni femes dlm Running Man. aku pun just tau skit2 je psl dorg. x la smpai minat sgt. HaHa. aku lebihkan pd Si Zirafah je. x tau la knp. maybe dia tinggi kot sbb tu menonjol depan mata aku. Keh Keh Keh.

aku tnya la member aku ni apa yg spesel sgt Monday Couple ni smpaikan dia duk kemaruk sgt. dia ckp "Gary ney dy r0mantik..ji hy0 plak jnis lasak, bla sep dy dua 2 skaly, meme cute sgt, gary pndai wat lwak n ji hy0 mcm lyn gary special k0t.. mu kn0 tgk sndri... bru mu thu Girang Daniel Batisah... hehe" aku memang dh tgk la. nothing spesial pun kat mata aku ni. HaHa. maybe aku x romantik mcm Gary? Lewlss. 


Ji Hyo, knp poke dada oppa? malu la oppa 6ti

apa yg aku tahu psl sejarah Monday Couple ni adalah first hint yg Gary suka dekat Ji Hyo adalah masa episod 8. masa ni masa episod Seoul Museum History. then dorg melangkah jauh hingga episod 10. masa tu sume members tinggalkan dorg berdua bersama masa dlm game. apa yg cute moments ialah Gary cuba nk ilangkan awkward dia dgn Ji Hyo dgn membeli kopi ais. apa yg sweet, dia hanya belikan utk Ji Hyo je. dirinya sndiri x beli sbb x cukup duit nk beli. HuHu. tp, Ji Hyo x smpai hati nk minum sensorg, dia pun amik satu cwn lg dan splits the drink with him. OMG, so sweet! 

episod 11 pula tros membina loveline pertama 1 vs. X. episod 14 pula HaHa ada mengatakan "hanya date pd hari Isnin". ini secara lansung tlah sume org tahu apa makna disebalik kata2 HaHa tu. seterusnya episod 15, Joongki tlah mencium pipi Ji Hyo. masa ni tlah mewujudkan cinta tiga segi antara dorg. Gary masa tu hanya pikat balik Ji Hyo dgn kata2 je.


"Ji Hyo, walau betapa cantik pun artis wanita lain, awk tetaplah pilihan saya" - maybe itu yg Gary katakan pd Ji Hyo masa ni. HuHu.

dan dlm episod 16, Ji Hyo tlah mengisytiharkan yg dia mempunyai seorg lelaki pd ari Isnin! dgn declares dr Ji Hyo inilah wujudnya Monday Couple secara rasmi. amacam? sweet x perjalanan cinta dorg? penuh berliku la jugak kan? HiHi. klau korg x caye apa yg aku dh historykan kt korg, better korg pegi rewatch balik episod tu ok. aku pun x konfem gak ni. ingat2 lupa. HaHa :P 

oh ya, start dr entry ni, aku dh guna perkataan AKU sbg ganti diri aku. no more Girang. HaHa. aku rasa aku dh besar so better aku guna perkataan ni. aku fikir masak2 dh yg perkataan AKU ni mcm manis juga walaupun 6pak mcm kasar. HaHa. see u in next entry. bye!