LUHAN Wifeu


“don't give up on your dreams and keep working towards it.” – Luhan

Peristiwa Menarik Dalam MAY 2012
Wednesday 2 May 2012 | 21:21 | 0 comments




Assalamualaikum + Ahnyong~ hari ini sudah 2 hari kita melangkah ke bulan May. cpt btol masa berlalu. Girang rasa baru semalam sambut Hari Pekerja. Hik Hik Hik~ :face45: hujung bulan ni gak akan start cuti skolah. mesti budak2 yg masih bersekolah tu me-loncat2 gembira.

bulan May tahun ni bagi Girang x de apa2 yg menarik berlaku. bulan yg biasa2 je. tapi bulan May ni bulan yang begitu bermakna bg 2 insan ini. insan yg dimaksudkan ialah ur Mom dan ur Teacher! so, sambutlah 2 hari ini dgn semeriah mungkin esp kpd ur Mom. tanpa mereka berdua, pasti kita tidak akan sampai ke hari ini. kejayaan kita hari ini berlatarkan 2 insan ini tau. so, hargailah mereka!

selain itu, bulan May ni juga akan berlangsungnya Green Fashion Competition 2012 pada 18 May dan Colours of 1 Malaysia 2012 pd 19 May. 2 hari yg pasti akan meriah. Girang rasa Colours of 1 Malaysia pd tahun ini pasti lg meriah. ye la, nama pun colourkan? mesti warna-warni dgn persembahan, tarian dan pelbagai lg. bunga api yg cantik2 mesti ada juga kan?. ahh~ bestnya!


oh ya! x dilupakan juga pd 23 May ini akan start 1 benda yg best sgt iaitu Himpunan Jutaan Belia Putrajaya 2012! dgr2 ramai artis KPOP akan buat persembahan! antaranya U-Kiss, Dal Shabet dan Teen Top. 25 May U-Kiss akan buat persembahan manakala Dal Shabet dan Teen Top akan buat persembahan pd 26 May. so, kpd KPOPPERS, jgn ketinggalan pergi kat Putrajaya support ur idol sbb ianya free! ahh~ mesti meriah pd ari tu!

itu je kot yg Girang rasa peristiwa yg best akan berlangsung dlm bulan ni. korg un mesti ada tarikh2 istimewakan dlm bulan ni kan? klau ada, sambut la tarikh2 tu dgn sempurna dan meriah. hope korg enjoy dan bulan May ini bulan yg ada ong utk korg. HU HU HU~ :face57: May! please be nice to me! :h::face12: