LUHAN Wifeu


“don't give up on your dreams and keep working towards it.” – Luhan

Hari Yang Mengecewakan
Thursday 31 January 2013 | 17:07 | 0 comments



Ahnyong. arini rasa kecewa gile dgn apa yg berlaku. x sangka aku jd bahan uji kaji tahap kelucuan kpd dorg sume. seriusly bengang gile masa 2. aku un ada perasaan juga. x perlu kot buat semua ni walau pun ia sbg contoh. aku x pasti apa motif sbnarnya. memang aku tahu yg benda 2 sgt kelakar dan x mendtgkan tahap keseriusan. tp knp nama aku tetap dikaitkan juga? itu yg aku x puas ati.

cuba korg bygkan, masa dlm kelas tiba2 kluar contoh2 yg 100% ditujukan utk korg walaupun ia x mention nama korg? mesti terasa gak kan walaupun sedikit kan? aku klau sebut bab Kpop ni aku ok lg kot. tp jgn sampai nk kaitkan nama aku dan se-olah2 merendahkan kredibiliti Kpop 2. aku tahu la ramai haters kt sini tp cuba la berdiplomasi skit.

ok, aku imbas balik apa yg berlaku dekat aku td. aku enjoy masuk kelas td sbb ia subjek yg paling relaks bg aku. aku suka. tp bila dh kluar psl Kpop ni, trus aku down gile lebih2 lg memburukkan Kpop. aku x tahu knp benda ni bole kluar. x ada pun dlm silibus ekonomi Malaysia ni. maybe masa 2 saje2 kot nk dia nk amik point utk mencetuskan keadaan kelakar. lgpun kelas td 6pak suram je. ok fine aku accept. tp bila tiba2 dia ckp mcm ni

+ "knp eh kite klau dgr org mengaji je trus jd rasa mengantuk and bila tgk org duk joget2 trus segar and rasa nk joget skali. mcm Kpop. memang best joget2 ni, btol x?" sambil2 pandang aku. lepas 2 sume org gelak. gelak besar smpai nk pecah kelas. ok, masa ni aku bole tahan lg. tp ngah sakit ati la. dia buat mcm kita ni jahil sgt. aku tahu aku minat Kpop tp x pula buat mcm 2. dia un tahu aku ni minat Kpop. maybe bg dia just nk gurau2 dgn aku. aku sengih2 je. nk 2juk sisi profesional aku.

pastu sambung blajar balik. masa ngah mengajar 2, dia pun ckp lg + "biasa la arini Isnin pakai baju korporat, ari Selasa pkai baju Kpop, ari Rabu pkai ala2 Kpop lg, Khamis pun Kpop jugak", oh shit. dia siap senyum2 dekat aku lg. again sume ketawa ter-bahak2. siap mention nama aku skali. memang masa ni aku terasa gile. rasa nk kuar je dr kelas 2 tp aku x nk 2juk biadap. aku duduk je smbil senyum2. then, aku x bole nk fokus dh lepas 2. terasa mcm dianiaya. apa salahnya aku nk pkai fesyen Kpop ke apa. x de pulak aku menyusahkan org lain. aku pakai dgn apa yg aku suka and itu buatkan aku selasa.

aku un x tahu apa salah Kpop smpaikan jd bahan lawak dan contoh yg ntah apa2. arini aku jd bhn lawak yg hampeh. trus x de mood. aku memang sakit ati klau benda yg aku minat di perkotak katikkan. memang x de benda lain ke nk buat contoh. lepas abis klas aku tros blah dan balik kolej. terasa menyampah lak duk lama2 lam 2 lebih2 lg tgk budak kelas aku yg mulut rabit mcm antu Jepun yg gelakkan aku. buat aku bertambah sakit ati bile si Angelina Jolie 2 tnya aku knp ter-buru2 nk kuar, nk buat konsert ke? aku klau bukan kwn sekelas dh lama aku ketuk kepala dia dgn kasut Supra aku ni. annoying gile. sume org yg aku lihat masa 2, jd hodoh. itu tandanya aku ngah bengang.

memang arini menguji tahap kesabaran btol. aku yakin mesti kejadian td menjd bualan mulut kwn2 yg len. apa yg dia tnya lam kelas td aku buat bodo je. tanda protes aku. lgpun mls nk jwb. dh x de mood masa 2. lantak la kan. aku x marah dgn apa yg berlaku cuma kecewa. itu je. lgpun aku x suke dia pggil nama aku mcm 2. x suke.