LUHAN Wifeu


“don't give up on your dreams and keep working towards it.” – Luhan

Grafiti B1A4 Di Myungdong
Wednesday 13 February 2013 | 11:33 | 0 comments


Ahnyonghaseyo. minggu ni tlah menjd minggu yg agak panas skit sbb seorg perempuan, Rabi'atul Afifah yg mukanya mirip dgn Yoona SNSD. disbbkan itu, ramai antis tlah menggila dan mengatakan mcm2 kpd dia. sehinggakan ada page ketidakpuasan hati dibuat. kesian kt Afifah. dia x bersalah pun dlm hal ni. hmm.

cool kan grafiti ni. tats why ramai pelacong yg suka.


B1A4! yeah dh lama Girang x dgr cerita dorg. my junior B1A4 ada dtg ke Malaysia utk Golden Disk Award ke-27 pd bulan lepas. dorg ada menang award utk Disk Bonsang atau Album of The Year utk album The B1A4. tahniah. selain itu, ada 1 gambar tlah diuplod dgn tajuk B1A4 in Myungdong. dlm gambar itu terdpt 1 grafiti yg memaparkan ahli2 B1A4. grafiti ini tlah dilukis di Myungdong, Seoul dimana tempat ini menjd salah 1 tumpuan pelancong.

lau korg nk tahu, grafiti ini dibuat utk memberi ucapan tahniah kpd dorg sbb berjaya dipilih oleh Puma utk dijadikan icon. disbbkan grafiti ini dilukis di tengah2 jln di Myungdong, ramai pelancong melihatnya. apabila ada pelancong melihat grafiti ini, ada yg sukakannya dan ada yg ckp yg ia sgt awesome! memang pun. btol x?

Photo: Congratulations on our boys for winning 'Album of the year' award at the 27th Golden Disk Awards!
yay! congratulation B1A4.