LUHAN Wifeu


“don't give up on your dreams and keep working towards it.” – Luhan

Jumpa Inspirit
Sunday 12 May 2013 | 21:07 | 0 comments



Ahnyonghaseyo. dah nk dekat 3 minggu aku bekerja sbg cashier. rasanya baru je smlm pegi minta keje. cpt btol masa berlalu. aku x sangka pula yg kerja sbg cashier ni menyeronokkan. walau pun kadang2 stress dgn sikap pelanggan, tp tetap memberi sesuatu yg org kata pengalaman. bg sesetengah org, jd cashier ni dilihat sgt mudah. memang lihat cashier ni 6pak bersahaja dan x de tekanan. tp itu sume x. waktu paling stress bg aku ialah pd sebelah mlm. walaupun dh nk tutup, pelanggan tetap dtg masok! sakit gile ati. HaHa.

kat sini aku jumpa ramai kwn baru. rata2-nya sebaya dgn aku. apa yg aku nk fokuskan ialah salah sorg kwn baru aku ni, Silah. x sangka dia gak minat Kpop. sama spt aku. tp aku x tahu tahap keseriusan dia kpd Kpop. tahap hardcore atau apa. HaHa. bila kitorg duk kaunter bersebelah, mesti cite sal Kpop yg kitorg bualkan. smpaikan aku x leh nk fokus nk bg duit baki customer. korg tau kan aku minat Kpop cammana. HaHa. aku klau beckp sal Kpop, bole ilang masalah lain n benda lain.

dia ckp dia Inspirit. aku eksaited juga bila dia ckp mcm tu. aku pon suka gak dgn grup Infinite. tambahan pula lagu terbaru dorg Man In Love memang rythm dia sgt catchy. suke dgr lagu nih. aku tanya dia sejak bila jd Inspirit. dia ckp sejak chingu dia perkenalkan Infinite semasa lagu Paradise. oh, interesting. aku pon tnya la knp minat Infinite masa tu. dia ckp dance lagu tu fantastic. dia pon buat tarian Paradise. tergelak aku ketawa kat dia. HaHa.
dia minat Hoya. aku ckp Hoya x la hensem sgt. aku lg hensem. HaHa XD


then aku tnya lg, tahu x tu tarian apa. dia ckp tu tarian nk pegi ke syurga. Paradise kan. HaHa. aku dh x tahan gile masa tu. sakit perot aku ketawa. nk pengsan pon ada. aku dgn musykil tanya balik. ye ke? aku ckp bukan ke tu tarian scorpion? dia pon senyap. pastu buat dance Paradise lg. HaHa. memang gile la. HaHa.

bila dh tahu dia ni minat Kpop gak, aku pon minta la dgn dia lagu n mv Kpop. rasanya dh 3 ari aku minta. smpai skrg x bg la. aku tahu keje cashier ni bz. aku fhm. so aku tetap tunggu. dia ckp, bila dia ingat baru dia akan bg kt aku. aku x tahu la bila dia ingat apa yg aku minta. oh ya, jd best lak nk pegi keje bila ada member yg minat Kpop gak. bole berbual itu dan ini psl Kpop. temu bual aku dgn dia tergendala bila ramai customer dtg nk buat pembayaran kat kaunter aku. putus hangin aku.