LUHAN Wifeu


“don't give up on your dreams and keep working towards it.” – Luhan

Mencik r cemni :3
Wednesday 15 May 2013 | 00:02 | 0 comments

Ahnyonghaseyo. arini penat skit sbb kena buat full day cz si kembar ngah cuti. x tahu la dia cuti utk apa. aritu pon dh cuti. hemm~ spatotnya aku morning arini. dh la esk pon full day. oh~ memang memenatkan. x pe la, asalkan dpt gaji lebih bulan ni. HaHa. arini gak aku x puas ati gile! member aku ada dtg mall kat mana aku keje. klau dtg saje2 nk bebual dgn aku x pe la. aku ok je. ni x, siap amik gambar aku lak. ntah apa2 perangai. saje nk kenakan aku. dorg saje je buat2 beli brg then dtg kaunter aku nk byr. masa aku pam brg tu, dorg amik gambar aku.

lebih dr paparazzi. dh la amik gambar depan muka aku. ilang fokus kejap.


aku nk marah pon x bole sbb dia tu customer aku walaupon perangai mcm Kak Rock duk amik gambar aku. aku ni duk control la. masa tu gak aku ngah mkn asam. tersembur asam aku kat kaunter bila dorg amik gambar aku. nk tegelak pon ada. memang nk kena back hand ni. bila aku minta nk tgk gambar aku, dia kata see u in grup!

stress aku bila dia ckp mcm tu. bila aku on9 td dan tgk grup kitorg, memang ada gambar aku td lam tu. memang btol2 nk kenakan aku. mencik r cemni. dorg saje nk buat sensasi psl aku jd cashier. memang dh x de keje. dh la td bila jumpa aku je, asyik gelak je. ntah apa2. siap la klau jumpa aku kat luar. rrr!

oh ya! aku ada tgk photo teaser comeback Vixx, VIXX 1st MINI ALBUMN 'HYDE' PHOTO TEASER !!! OMG. memang kool gile. seram je tengkuk aku bila tgk dorg. dark side mcm Twilight pon ada. suka r kepak dorg. HaHa. aritu mcm zombie, ni lak aku rasa mcm pontianak. hmm~ x sabar nk tgk!

VIXX 1st MINI ALBUMN 'HYDE' PHOTO TEASER !!!


tgk mcm bogel je. hurmm :3