LUHAN Wifeu


“don't give up on your dreams and keep working towards it.” – Luhan

Infinite Natuur Pop CF
Sunday 19 May 2013 | 03:02 | 0 comments

konfem, jd kedai aiskrim 24H klau ada buka dekat Malaysia. HuHu. tambah2 Infinite yg amik order >.<

 Ahnyonghaseyo. naik juling mata aku duk kemaskan lagu2 Kpop dlm laptop ni. memang tabah rename balik lagu2 tu sume. x pe la. demi Kpop dan kebahagiaan aku sendiri, aku rela buat sume ni. HaHa. oh yeah! td aku ada tgk video Infinite utk iklan Natuur Pop. bg aku iklan ni sgt best dan happening. tergerak ati aku nk kongsi happening ni dgn korg. HuHu.

Natuur Pop ni merupakan jenama ais krim dan desert kat Korea. korg jgn fikir Natuur Pop ni air Pop atau pon air mineral semula jadi natural tu. HaHa. video ni selain utk iklan aiskrim, ia gak tunjuk kat korg dance tutorial. sape yg ada masa terluang tu bole la turut serta menari dgn Infinite ni. bg aku senang je step dia. 6ti la klau aku ada byk masa terluang aku menari juga. HaHa.

those yg x pandai menari tu x pe, jgn risau. korg enjoy je tgk Infinte menari. tgk pon dh bole buat korg melting. aku dh tahu. memang sesuai sgt la Infinite jd cf Natuur Pop ni. aku yakin klau la Natuur Pop ni ada dekat Malaysia, confirm muka sama je yg pegi beli. x pon x nk balik umah. kira beli makan kat situ je. makan lambat2 sambil jeling2 dekat Infinite. ye la, loyal Inspirit kan. memang berpisah tiada. HuHu.

korg layan la dulu video ni. sape yg ngah tension pon sesuai tgk video ni. happening gile. ok lah, see u next entri. cekidout bebeh! Pop! Pop! Pop! bye!