LUHAN Wifeu


“don't give up on your dreams and keep working towards it.” – Luhan

Cara Terbaru Bergambar Passport
Friday 15 August 2014 | 17:06 | 0 comments

Ahnyonghaseyo. Pernah tak korang mengalami perasaan tidak puas hati bila tengok je gambar passport korang dah siap tak berapa nak menjadi? Nampak hitam, kepala senget, mulut muncunglah and so on yang buat korang bengang? Yes! Aku pernah kena. Yang aku sakit hati dia tak cakap dekat mana tak okay, bahu senget ke. Dia just snap and then cakap siap! Bila aku tengok, macam tak percaya itu aku. Dah macam tak cukup sifat. Ahaha~~ Dah lah bayar mahal.



But now aku nak share kaedah terbaru nak ambil passport ni. Tak perlu lagi nak susah2 pergi kedai. Just buat dekat rumah pun boleh. Aku rasa cara ni sangat brilliant dan efektif kepada orang2 yang nak berjimat dan yang tak ada masa nak pergi kedai gambar. Ahaha.

Seriously aku tengok kelakar je. Tapi cool beb. Tak pernah dibuat orang. But them did it! Remaja nowaday sangat kreatif dan banyak benda dorang upgrade jadikan benda tu senang and fun. Berfikiran luar and jauh dari kotak fikiran.

Posted via Blogaway