LUHAN Wifeu


“don't give up on your dreams and keep working towards it.” – Luhan

Menang CNBlue Photocard!
Tuesday 26 August 2014 | 17:25 | 4 comments


Ahnyonghaseyo~~ \Lompat bintang 10 kali/ Yeayy~ hari ini aku rasa teruja sangat sebab aku adalah salah seorang pemenang untuk <2014 CNBLUE Live Can't Stop in Kuala Lumpur Merchandise Contest> dari blog Kak Sally Samsaiman! Rasa bertuah diri ini. Sorrylah sebab aku eksaited gilaaaa. Tak tahu nak cakap apa tapi mulut ini dari tadi asyik senyum sensorang. HaHaHa. Feeling akulah blogger bertuah dalam Malaysia ni sebab menang contest ni. Melampau gila eksaitednya.

Gila kau tak eksaited bila menang photocard CNBlue? Kalau tak eksaited konfem dah kena jentik dahi. HaHaHa. Walaupun aku menang just saguhati je tapi bila dapat photocard ni kira lebih dari okayy! Lagipun ini kemenangan pertama aku dalam dunia blogging. Sebelum ni tak pernah menang pun. Wuwuwu~~ sedih (T_T)


Contest yang dianjurkan oleh Kak Sally adalah sempena kedatangan CNBlue ke Malaysia untuk <2014 CNBLUE Live Can't Stop in Kuala Lumpur> yang telah berlansung dengan jayanya. Terima kasih Kak Sally sebab pilih aku sebagai pemenang. Berbaloilah aku edit pic CNBlue tu. HeHeHe. Kepada korang nak lihat senarai pemenang lain dan hadiah2-nya boleh lah klik sini ---> Pemenang 2014 CNBLUE Live Can't Stop in Kuala Lumpur Merchandise Contest.  Kalau korang nak baca entri aku aku yang bajet bertuah untuk contest ni boleh lah klik sini --->  2014 CNBLUE Live Can't Stop in Kuala Lumpur Merchandise Contest.  Tahniah juga kepada lain2 pemenang. And now tak sabar nak tunggu hadiah tu. Bolehlah aku tayang photocard tu depan member aku. Biar dorang jeles sampai terjun katil. Ahaha~ Terima kasih be-ribu2 lemon sekali lagi kepada Kak Sally sebab pilih aku walaupun aku bukan loyal Boice macam dia. Hip hip horayy!!

Posted via Blogaway