LUHAN Wifeu


“don't give up on your dreams and keep working towards it.” – Luhan

2014 CNBLUE Live Can't Stop in Kuala Lumpur Merchandise Contest
Sunday 17 August 2014 | 22:41 | 5 comments

Nak join? Tengok syarat2-nya dengan mengelik banner.

Kenapa Sally kena pilih saya sebagai pemenang kerana saya merupakan salah seorang Boice! Walaupun bukan loyal Boice macam Kak Sally, but still memberi sokongan kepada mereka tidak kira dalam lapangan apa yang mereka buat. Seperti menonton drama lakonan mereka, vote lagu2 mereka dalam acara muzik dan so on. Kiranya supporter dari belakang mereka. HiHiHi~ Ahli Code Name Blue semuanya berbakat bukan sahaja dalam nyanyian but berlakon juga! That why saya minat boyband ni. CNBlue pernah berimpian untuk menjadi band muzik yang disukai khalayak and saya rasa dorang dah berjaya lakukannya! Buktinya 2014 CNBlue Live - Can't Stop in Kuala Lumpur telah berlangsung dengan jayanya. Happy~~ ^^

Tapi malangnya saya tidak dapat join mereka. Saya fikir saya seperti seorang fan tidak berguna. Sedihnya~~~ T_T Tapi bila saya tengok laporan dari blog Kak Sally pasal konsert mereka, kesedihan saya ini terubat. Thanks Kak Sally. And now, bila saya dapat tahu Kak Sally buat contest ni, OMG! Macam tak percaya. Lebih2 lagi bila hadiahnya official konsert tu. Saya betul2 gembira if saya salah seorang yang bertuah itu yang mendapat hadiah ini. Fuh~ Fuh~ Fuh~ hope saya boleh menang! HiHiHi.



Posted via Blogaway