LUHAN Wifeu


“don't give up on your dreams and keep working towards it.” – Luhan

#makeuptransformation Trend Terbaru Di Instagram!
Sunday 17 August 2014 | 20:47 | 0 comments


Ahnyonghaseyo! Ahahahahahahahhahaha~~ Kalau korang tengok je gambar2 yang aku sediakan konfem pecah perut guling2 duduk gelak kan? Seriously kelakar doe! Siapa tak gelak bila tengok gambar yang acah2 pakai make up tiba2 jadi cantik and handsome macam retis. Yang paling kreatif siap ada jadi ayam panggan, kuih pau, kek gulung and macam2 lagilah gara2 makeup transformation.

Inilah dia trend terbaru post di Instagram. Bila korang pergi search guna #makeuptransformation , korang boleh tengok bermacam lagi gambar yang aku rasa sangat kreatif dan inovatif. Semua Instagramers sekarang ni tengah perah otak nak buat gambar cemni. Nak post gambar yang paling kelakar and rare. Memang otak bergeliga betul dorang ni.

Bila ada post gambar cemni tak lah aku rasa bosan. Kalau sebelum ni semua gambar2 nak bajet2 cantik, selfie abang sado, and gambar tak memajukan negara diupload, tapi sekarang bila dah ada gambar #makeuptransformation ni, boleh lah aku gelak sensorang, released tension bagai. Kepada yang ada gambar cemni aku respect lah sebab susah payah cari sesuatu gambar yang nak sama compare dengan #makeuptransformation korang tu. Good job and nampak berseni dan variasi.



Posted via Blogaway