LUHAN Wifeu


“don't give up on your dreams and keep working towards it.” – Luhan

Padah Kerana Suka-Suka
Wednesday 27 August 2014 | 00:42 | 2 comments


Ahnyonghaseyo~ Bila baca paper harini rasa nak tergelak je. Seriously kelakar gila! Kenapa taknya bila lelaki berusia 23 tahun terlekat gelung besi penyambung paip pada alat sulitnya! Ahaha. Aku rasa macam tak masuk akal je but its reality! Aku tak tahulah apa yang dia fikirkan semasa letak benda alah tu dekat his kemaluan. Nak tunjuk hebat ke apa? Ke nak tunjuk macho supaya wanita tergoda? Err...

Aku bagitahu dekat my mom and tanpa kompromi my mom cakap lelaki ini mungkin ada masalah mental. Tergelak disitu. And aku balas lah kata tak mungkin kot sebab dalam paper satu lagi ada cakap yang mangsa ni seorang penebang pokok. Then sama2 kitorang gelak. Hahaha. Macam2 ragam rakyat Malaysia sekarang ni. Aku rasa makin hari makin pelik perangainya. Haishhh~~

Aku tak boleh blah bila dia cakap dia just suka2 je masukkan gelung besi tu dekat kemaluannya. Macam dah tak ada benda lain nak masukkan. And aku pun pelik juga kerana benda tu tak boleh keluarkan balik. Sangat misteri disitu. Dia buat macam tu bersebab kot. Maybe dia ada bertaruh dengan member dia kot suruh masukkan benda tu. Last2 makan diri dia sendiri. Mana tahu kan? For guys diluar sana tu, janganlah buat benda2 pelik dan membuli your alat sulit tu sesuka hati dengan sebarang benda. Kalau tak, jadi macam kes abang ni ha. Tak pasal2 nanti masuk paper tajuk utama. Ahaha.

Posted via Blogaway