LUHAN Wifeu


“don't give up on your dreams and keep working towards it.” – Luhan

Novel Oh Novel
Monday 9 September 2013 | 00:09 | 0 comments



Ahnyonghaseyo~ haishh~tak tahu kenapa aku sejak kebelakangan ni asyik nak tengok preview novel je. Nampak sangat nak beli novel kan? Huhu. Memang pon aku nak beli tapi tak sangka perasaan aku membuak2 suh beli novel secepat mungkin. Aku macam mengidam nak baca novel pulak. Haha. Disebabkan ini juga, aku jadi tak tentu arah dan selalu duk fikir novel apa yang patut aku beli. Seriously buntu.

Novel Aduhai, Mat Skema! Pon belum abis baca lagi. Tinggal separuh muka surat nak abiskan. Sejak tu, aku mula berkira nak beli novel lain pula untuk menyambung minat menyengat aku ni. Haha. Aku ni boleh dikatakan minat novel gak la. Tapi bukan die hard fan. Just biasa2 je. Kalau ada novel yang kena dengan jiwa aku macam ada ala2 Kpop n Korean plus komedi romantik baru aku beli dan layan. Huhu. Lagi satu nama watak yang diberi gak mempengaruhi minat aku untuk membeli sesebuah novel selain jalan ceritanya yang remaja.

|OutOfTopic| ramai Angels tanya pasal tatoo Chunji ni. Yes! This tatoo is permanent.


Kebanyakan novel yang aku beli sebelum ni pon aku guna Baucer Buku 1Malaysia (BB1M) yang our lovely Pak Jib bagi tu. Aku tak sabar nak tunggu pembentangan Bajet 2014 ni, mana lah tahu baucer yang dulunya RM250 naik RM500. Pengsan aku nak pilih novel. Haha. Antara novel yang aku beli guna BB1M ialah Aduhai, Mat Skema!, Cantik Sehijau Epal, Pengantin Ekspres, dan Cinta Untuk Di Sewa.

So sekarang ni kalau boleh aku nak minta pandangan korang yang lebih pakar dan tahu pasal novel ni yang novel apakah yang ngah in dan femes sekarang. Bole la korang rekomenkan kat aku. Aku sekarang ni memang tak tahu nak beli novel apa. Jenuh aku buat review pasal novel ni semua. Tapi, entah lah. Hope korang sudi bantu aku. Kamsahamnida.