LUHAN Wifeu


“don't give up on your dreams and keep working towards it.” – Luhan

You failed As A Girl If...
Saturday 7 September 2013 | 11:44 | 0 comments



Ahnyonghaseyo~ umm girls, maybe korang akan terasa apa yang aku nak katakan ni. Ni merupakan pandangan aku je. Tapi apa yang aku nak cakapkan ni betul kot. Huhu. Apa 1st expression and tanggapan korang bila tengok gambar Nu'est Ren kat atas ni? He looks like girl rite? Ha, kalau yang Kpoppers tu mesti tau yang Ren ni lelaki. Kalau bukan, konfem cakap yang Ren ni perempuan. Huhu.

His skin, his legs, his fishy lips, his hair, his appearance is just flawless pretty. Aku rasa dia ni perfect sebagai perempuan but in reality dia lelaki. Mungkin korang yang girls tu akan cakap, I failed as a girl when see Ren. Hikhik. Aku pun kadang2 jealous gak bila tengok dia. Haha.  Lol.