LUHAN Wifeu


“don't give up on your dreams and keep working towards it.” – Luhan

Sangkar Was AWESOME !
Wednesday 28 August 2013 | 01:53 | 0 comments



Ahnyonghaseyo~ mlm Selasa dan Rabu konfem lepas berita aku akan duk tercongok depan tv utk tgk drama terbaru slot Ratu TV9 ni. Korg ada tgk x td episod memula drama Sangkar? Ini drama bukan psl sangkar burung atau psl nk buat sangkar tuk tupai. Tp sebuah drama percintaan dua sahabat yg berbeza. Katanya drama ni penuh dgn emosi. Itu aku x tahu la kan sbb drama ni baru je bersiaran. 1st episod pon x beremosi lg. Maybe lepas ni kot. Huhu.

Selain adanya Nazim Othman dlm drama ni, daya tarikan utk aku tros tgk drama ni ialah jln cite dia. Rambut Umar pon daebak. Mcm Jun Pyo je aku tgk. Huhu. Aku suka tgk Nabila Huda berlakon. X kira la watak jahat ke apa. Ok je klau dlm drama. Tp kat luar je x ok. Huhu. 1st episod membuatkan aku rasa eksaited. X tahu la aku knp. Mcm menarik narik aku utk tros tgk. Lgpon skrip dia mcm kasual and kool sempoi je. Aku suke.



Walaupon aku ada tweet kat Nazim n Abil yg dorg 6pak lain bila bersama, tp Nazim ada retweet tweet aku. Haha. 6paknya dia setuju apa yg aku ckpkan. Hihi. Tp lakonan dorg mcm perfek je. Btw, nama Umar dan Yasmin je dh menunjukkan yg dorg ni kiut. Suka pulak aku dgr nama Umar ni. Haha. Bg aku, Sangkar episod 1 ni not bad la. Looking forward to the next episode. Cant wait! Korg yg nk tgk tu, meh bersama aku duk depan tv umah memasing kul 8.30 mlm. Untung le Nabila Huda dpt berganding dgn si meletop kebabom Nazim Othman ni. Such a sweet moment.