LUHAN Wifeu


“don't give up on your dreams and keep working towards it.” – Luhan

Kembar Ljoe TeenTop Sudah Dikesan
Sunday 23 June 2013 | 18:10 | 0 comments

Ahnyonghaseyo. Aku sgt simpati kat korg yg kwsan uma dia dilanda jerebu. Bila dh jd cemni, susah nk buat xtvt harian. Hanya bole duk uma n besosial dgn fb n twitter je. Huhu. Tp kan aku rasa bagus gak jerebu ni. Bole menghalang dr berlakunya maksiat dan apa yg best, korg pkai baju tebal2 siap ada bulu lg then kuar umah. Apa lg, amik pic byk2 then post kt fb ckp bestnya men salji kat Korea. Haha. Kan bijak tu. Haha.

Stop cite sal jerebu, skrg aku nk share dgn korg seseorg yg mukanya mirip dgn Ljoe. Ni bukan men2 tau. Aku serius ni. Klau x pecaya sudah. Sesape yg pecaye ckp aku ni, baik korg jerit kuat2. Hihi. Dang~ dang~


Knp? Masih x percaya? Sokey la. Aku jumpa pic ni masa aku bukak Insagram.  Aku stalker jap insta dia se-mata2 nk pastikan btol ke x apa yg aku tgk ni. memang btol apa yg aku tgk. Dan insta ni bukan fake tau. Nama insta dia Jimmy Foozy. Korg boleh la lepas ni pegi tgk sndiri secara dekat tuan punya bdn.

dia sendiri x percaya yg muka dia sama dgn Ljoe. Apatah lg aku. Haha. Gambar ni sume aku amik kat insta dia. Dia gak ada buat persamaan muka dia dgn Ljoe. Oh ya, klau x silap dia ni Taiwanese. Dr apa yg aku tgk dlm insta dia, aku rasa dia pon minat Kpop gak. Byk pkaian yg berunsur Kpop yg dia gayakan.



bg aku 99% muka dia nk sama. Klau kau nk follow insta dia, follow gak insta aku skali. Haha. Follow tau, girangbatisah. ok la, aku dh gila dgn benda alah ni. Susah gak nk blogwalking guna Samsung  tab note ni. Pening skit. Konfem sesape yg berebut nkkan Ljoe tu pasni x berebut dh sbb ada klon dia. Haha. K lah, bye.