LUHAN Wifeu


“don't give up on your dreams and keep working towards it.” – Luhan

Changmin TVXQ & Victoria f(x) Bercinta?
Sunday 26 May 2013 | 10:59 | 0 comments

Ahnyonghaseyo. aku sebenarnya dh lama nk tanya korg psl ni. disbbkan terlalu sibuk, arini baru boleh aku tanya. betol ke Changmin dan Victoria ni bercinta? betol ke? sape tahu psl ni tolong bgtau aku. walaupun cerita dan gambar2 dua org ni bertebaran dlm internet, namun masih blom boleh mengatakan dorg ni bercinta. aku nk tahu sbb TVXQ kan tengah popular skrg dan merupakan pencetus utama kpd kejayaan Kpop di seluruh dunia. tats why la aku nk tahu psl member TVXQ ni.

walaupun Changmin dikatakan ada hubungan mesra dgn Minho SHINee, namun Changmin terus menegaskan yg dia bukan seorg gay dan hanya sukakan wanita. hal ini disbbkan peminat tersalah erti yg Minho itu adalah wanita. ayoyo~ Minho memang mempunyai kecantikan seorg wanita sehingga disalah anggap sbg wanita. Changmin bgtau dia dan Minho pergi ke konsert memperingati Michael Jackson. pd masa ni, Minho berambut pjg. tp bg aku cerita hubungan ni bukan je di konsert MJ je. aksi2 mesra dorg berdua dlm konsert dorg pon ada dirakamkan.

maybe mcm ni cara dorg berkwn. sgt mesra!


apabila gambar Changmin dan Victoria mula disebarkan dlm internet, ia sedikit sebyk menutup cerita hubungan mesra dia dgn Minho. segalanya bermula apabila Victoria memuat naik gambar mknannya dlm Weibo. apa yg mengejutkan sume pihak, wajah yg terpatul dr sudu perak kelihatan spt muka Changmin. walaupun pantulan itu adalah wajah Changmin, namun mereka menafikan gosip yg dorg bercinta.

selain Changmin, kareografer Shim Jae Won dan staff2 lain turun mkn bersama mereka.


tp aku x percaya la. fans pon sama cm aku, x percaya akan penafian ni. atas x percaya yg dorg x de hubungan, para fans ada membuat penyiasatan terhadap mrk. mcm2 gambar tlah di hasilkan demi nk menunjukkan yg dorg ni ada hubungan mesra. antaranya ialah gambar berpegangan tgn, memakai aksesori yg sama dan byk lg. ha! apa lg yg dorg nk katakan? x kan la sume ni secara kebetulan je. mustahil la.

hasil penyiasatan drp fans. HakHak.


aku percaya yg dorg berdua ada something special ni. HuHu. aku agak dorg sedang dilamun cinta. korg lak rasa bgaimana? bukti pon dh byk ada. biasa la retis, saje nk elak dr kontroversi dan menjaga keperibadian masing2.tunggu dan lihat je la.