LUHAN Wifeu


“don't give up on your dreams and keep working towards it.” – Luhan

EXO-L Will Be The Official Fandom Name of EXO?
Wednesday 14 May 2014 | 23:43 | 0 comments

Ahnyonghaseyo~ Exo-L tiba2 menjadi trending semalam. Semua Exostans ter-tanya2 apakah itu Exo-L. Termasuklah aku. Malah lebih mengejutkan ada yang mengatakan yang Exo-L ialah fandom terbaru Exo. Aku terkejut meh tiba2 terkeluar Exo-L. Haha. Aku mula membuat andaian kenapa pula L? Kenapa tak J atau N atau other huruf? Ni mesti nak gabungkan Exo-K dan Exo-M jadi satu iaitu Exo-L. Kan L tu duduk tengah2. Barulah We Are One! Yeah! Itulah andaian entah apa2 aku bila tahu berita tentang ni. Haha. Pepandai je kan?



Bila aku tengok dekat Twitter pula, rata2 member aku duk update pasal benda ni. Habis timeline aku dikonkernya. Bila aku check, ada yang tak puas hati and ada pula yang masih ter-tanya2 apa sebenarnya Exo-L ni. Aku ada buat analisis tentang ni. Cewah! Haha. Rupa2-nya ia hanya rumor se-mata2. Rata2 mengatakan yang Exo-L ini bukan fandom terbaru Exo. But it is a clothing line for EXO that SMent is trying to work. Itulah yang aku dapat tahu. Aku pun tak berapa pasti pasal SMent punya baju Exo-L tu. Apa yang pasti Exo-L bukan nama fandom terbaru Exo. Hope it's clear.

Mesti pelikkan kalau Exo-L ini adalah official fandom for Exo. Bila orang lain cakap "Saya ELF", " Saya Sone", "Saya SHAWOL" and tetiba aku cakap yang aku ialah Exo-L. Mesti naik tanda soal dorang. Haha.



Posted via Blogaway