LUHAN Wifeu


“don't give up on your dreams and keep working towards it.” – Luhan

Luhan Or Kai? Stop Comparing
Wednesday 7 May 2014 | 17:41 | 0 comments



Ahnyonghaseyo. Luhan or Kai sekarang ni tengah trending di Twitter. Aku sendiri tak tahu apa sebabnya ada Luhan or Kai ni. Tujuan apa benda ni di twit pun aku tak tahu. Tiba2 je jadi trending. Maybe ada orang nak buat comparing pasal dua member Exo ni tapi untuk apa? Aiyoo~ Aku sendiri naik hairan. Kalau nak buat compare pun kenapa Luhan dan Kai? Aku suka ke-dua2-nya. Malah suka semua members! Tak suka la nak compare ni. Hmm. Aku tak suka bila buat compare dengan our idols. We love all of them. So why we should choose? Selain dorang, ada compare antara Yoona or Tiffany, Dara or CL dan TOP or GD. Motif apa aku pun tak tahu.



Bagi aku Luhan ibarat handphone dan Kai ibarat line internet! Dorang saling melengkapi dan tak boleh pilih. Kalau pilih satu, confirm, dua2 akan tak berfungsi. Kalau terpaksa pilih pun aku akan pilih "or"! Hahaha. Wait the minute, kenapa ya mesti ada "or"? Kenapa tak "and"? Aku rasa "and" lagi bagus dari "or". Betul tak? Damn all who made this Luhan or Kai trend. Daripada korang buat Luhan or Kai trending, aku rasa better korang pergi Youtube and tonton mv <Overdose> biar dapat 100M viewers! Nampak sikit hasilnya kan! Please, don't compare them, they have different attitudes and different talents. Korang pun mesti tak suka di banding2-kan. Betul tak? So samalah dengan dorang.



Posted via Blogaway