LUHAN Wifeu


“don't give up on your dreams and keep working towards it.” – Luhan

EXO Comeback Overdose
Wednesday 16 April 2014 | 17:10 | 0 comments

Ahnyonghaseyo! 15 April 2014 merupakan tarikh penting bagi tahun ini untuk semua EXOtics kerana 12 orang jejaka handsome pujaan ramai, Exo akan membuat comebacknya. Aku rasa EXOtics tidak menunggu lama untuk melihat kembali idolnya kerana pada hujung tahun lepas, EXO baru sahaja comeback dengan <Miracles In December>. EXO akan comeback dengan new mini album dan perform separately sebagai EXO-K and EXO-M! Adakah ini menunjukkan kemantapan mereka sehingga comeback secara berasingan? Yes! Bagi aku memang mantap dan pasti ohsem! So, EXOtics  please send lots of support and check out powerful performance of EXO-K and EXO-M through <Overdose>MV Teaser now!



Pada 2 April lalu, teaser mereka <Overdose> telah dikeluarkan. Ia dimulai oleh Kai dan Luhan dan berakhir dengan Baekhyun dan Chen pada 7 April. Semalam tepat jam 8pm (KST) EXO menagadakan the first stage of <Overdose>. Dan MV pertama dorang juga telah di released semasa 'EXO Comeback Show' di Seoul Jamsil Arena. Aku anggap mereka semua sangat popular dan dikagumi ramai sehinggakan Exo comeback ini menjadi trending di Twitter. Exo memang berpengaruh sekarang! Tahun ini genap 2 tahun Exo dalam industri Kpop dan banyak kejayaan telah diciptakan oleh dorang. From <MAMA> era sehinggakan sekarang, I will forever support you boys. Idk how to tell u guys how much i love them. Huhu.



Sebelum ini semasa dalam merelease teaser, Exo menghadapi masalah dimana video mereka untuk comeback ini telah dikeluarkan secara haram oleh pihak tidak bertanggungjawab sebelum tarikh mereka membuat comeback. Nasib baik tindakan itu telah disedari oleh pihak mereka dan berjaya dengan pantas menarik dan memadam semula video itu. Sejak semalam, #EXOComebackShowcase telah menjadi trending dan all-kill di enam lokasi iaitu di #1 Worldwide, #1 Indonesia, #1 Thailand, #1 Philippines, #1 Malaysia dan #1 Russia. Kalau korang nak tengok gambar2 Exo semasa showcasenya dan update pasal Exo bolehlah pergi di Twitter  @EXOfficial  dan lama  web rasmi dorang. Bolehlah lepas rindu dengan melihat idol korang beraksi. Hehe.



Posted via Blogaway