LUHAN Wifeu


“don't give up on your dreams and keep working towards it.” – Luhan

Servis Zalora Memang Pantas!
Saturday 15 March 2014 | 19:44 | 0 comments



Ahnyonghaseyo~ Yo! Semalam aku ada cerita pasal voucher birthday dari Zalora. Disebabkan aku semalam birthday aku, aku dapat voucher diskaun dari Zalora. Dari aku buang je voucher tu, aku pun dengan eksaitednya membeli-belah di Zalora. 1st time buka rambang mata beb! Ahaha. Rasa macam nak beli semua. Semuanya up-to-date dan fashionable! Memang kena dengan taste aku. Huhu. Berjam aku duk hadap tab pilih  benda yang aku nak, cari punya cari, last aku pun order baju dari jenama Kei&Kori.

Kei&Kori bagi aku baju dia sangat simple but look fashionable. Sebab tu aku pilih long sleeve shirt with contrast sleeves dari jenama ni. Tak sampai 15mins order isi apa yang patut, aku pun dapat confirmed order dari Zalora. Then 6jam seterusnya, aku diberitahu yang order aku has been shipped! OMG! Cepat gila. Aku sendiri terkejut meh. Ahaha.
Aku bajet order aku ini sampai hari Isnin or Selasa. Tup2 hari ini dah sampai! Sekali lagi aku terkejut macam mana order aku ini boleh sampai begitu awal. Normally kalau aku order dekat tempat lain, makan masa dua ke tiga hari juga! Memang servis yang Zalora bagi sangat bagus dan cepat! Ini yang membuatkan aku nak beli-belah kat sana lagi. 

Tempoh penghantaran hanya satu hari je you olls. Cepat dan pantas! GJ ★ Zalora! Dahlah baju aku sampai dalam good condition. Memang puas hati membeli-belah di Zalora. Selain selalu bagi customernya diskaun, Zalora juga sentiasa meng-update sistemnya. Ini senang bagi aku untuk tahu apa yang terbaru disana dan juga sale apa yang sedang Zalora buat. Harga pun murah dan berpatutan dan sesuai dengan status aku sebagai pelajar. Kiranya semuanya yang ada di Zalora mampu milik oleh semua. Malah banyak juga jenama pilihan boleh didapati disini. Antaranya HiStyle! Kei&Kori, Jefferson dan lain2. Hanya tunggu korang pilih je. Aku boleh bagi 4 bintang untuk servisnya! Korang sendiri kena try shopping kat Zalora untuk merasai sendiri kepuasan seperti aku sekarang ini dan korang akan tahu akan terbaiknya servis dari Zalora! Btw, aku nak ucapkan terima kasih be-ribu2 lemon dekat Zalora kerana bagi aku voucher diskaun sempana hari jadi aku semalam. Terima kasih Kamsahamnida.

Posted via Blogaway