LUHAN Wifeu


“don't give up on your dreams and keep working towards it.” – Luhan

EXO Kakaotalk Emoticon
Tuesday 24 December 2013 | 12:46 | 0 comments

|Facebook@EXO-KStaff| Hope ada member aku yang bagi emoticon ini bila mesej dengan aku. Haha. 

Ahnyonghaseyo. Bersempena dengan Hari Natal esok, aplikasi Kakaotalk telah mengeluarkan emoticon EXO juga bersempena dengan lagu winter sweet ballad dorang <Miracles in December>. Aku salah seorang pengguna Kakaotalk terasa teruja juga bila dapat tahu berita ini. Sebelum ini emoticon edisi drama <The Heirs> dan sekarang edisi kumpulan feveret aku! Thank you Kakaotalk! So lepas ini konfem syok nak mesej dengan member aku. Haha. Mesti penuh lah emoticon ini dalam mesej aku. Haha.

Tapikan, currently emoticon ini hanya boleh digunakan oleh pengguna Android sahaja. Manakala bagi pengguna iPhone pula akan di update kemudian. Hmm mesti korang jeles kan? Hihi. Marah dekat Apple ok sebab due to their regulation. Sabar je lah. For now, guna je emoticon yang ada sekarang ini. Emoticon ini juga hanya ada dalam limited amount. So korang boleh lah check sekarang. Kalau ada itu ada lah. Kalau tak ada, faham2 je lah. Huhu. Tapi kan, aku lebih berharap yang LINE juga buat emoticon ini. Kalau ikutkan rate penggunaan aku untuk ke-dua2 aplikasi ini, aku lebih kepada LINE! Hmm. Tak apa lah. Ini pun dah cukup buat aku tersengih. Lol.

|Facebook@EXO-KStaff| EXO dengan Jackie Chan semasa di backstage 2013 Baidu Fei Dian Awards. Congrats EXO for the award! Btw, Kai kat sini so cute! ♥


Posted via Blogaway