LUHAN Wifeu


“don't give up on your dreams and keep working towards it.” – Luhan

Ini baru Remaja!
Friday 29 November 2013 | 14:18 | 0 comments

Ahnyonghaseyo~ aku rasa macam remaja bila baca majalah Remaja. Walaupun realitinya aku memang seorang remaja. Haha. Sejak Remaja berwajah baru, aku rasa bersemangat nak baca sampai habis. Kalau dulu aku nak beli pun takut sebab aku fikir majalah ini untuk orang dewasa dan kontennya sangat berat. But hari ini aku tak fikir dah semua itu! Magik! Dengan cover yang begitu style dan looks so luxury ditambah pula konten yang begitu dekat dengan remaja, aku rasa Remaja memang terbaik.

Lihat saja fashion yang dipaparkan, memang up-to-date dan kena dengan gaya di Malaysia. Kalau dulu Remaja tak balance sangat untu lelaki, but now tak lagi. Dah ada ruangan2 baru untuk lelaki. Walaupun agak terhad but sokey laa. Better dari dulu kens. Pembaharuan ni nampak segar dan moden. Itu baru tengok dari cover tak lagi konten yang memang macam rainbow tu! Setiap page ada je surprise. Bahagia je mata aku ni tengok. Macam gambar2 dalam tu bergerak. Haha. Thanks Remaja sebab bagi pembaharuan yang thorbaikk ni. Aku suka. Ini baru remaja walaupun Remaja dah 30 tahun berada dipasaran. Dengan angka 30 tu, aku harap Remaja tak looks like pakcik2. Biar umur 30, hati tetap remaja. Barulah remaja. Kens!


Posted via Blogaway