LUHAN Wifeu


“don't give up on your dreams and keep working towards it.” – Luhan

Turn Iman Disingkirkan AF2013
Monday 30 September 2013 | 00:48 | 0 comments

|FB@AkademiFantasia2013| Iman pelajar ke-3 tersingkir. Ehem. Dah 3 kali lelaki je tersingkir. Cemna ni?

Ahnyonghaseyo~ aku tak sangka dengan keputusan AF malam ni. Susah nak terima. Tetiba je Iman disingkirkan. Aku rasa Iman ok apa. Ada potensi dalam nyanyian and dia nyanyi malam ni pun ok. Aku setuju dengan Roslan Aziz malam ni yang suruh rakyat Malaysia buka mata dan telinga bila membuat undian. Pelajar yang mempunyai talent dalam nyanyian disingkirkan. Yang tak ada tu, simpan. Ha cantik lettew.

Okeyy, bagi aku persembahan yang menarik AF minggu ke-3 malam ni ialah Azhael! The best by time! Aku sendiri enjoy dengar dorang nyanyi. G★J ! Best doe dorang. Dorang ada bakat dan aku rasa dorang mempunyai populariti yang tersendiri. Sampaikan Roslan Aziz pon suka. Siap berdiri lagi. Huhu. Walaupon aku rasa AF sekarang dah tak ada unsur tarian dalam setiap persembahan pelajar, aku rasa dengan vokal bole juga menghiburkan penonton. Jika dilihat pada Azhael, dorang menari bukannya perfect pon but nyanyian dorang mampu menyerikan suasana.

|FB@AkademiFantasia2013| lagu Khayalan by Ruffedge memang rancak. Macam nak menari bersama dorang je. Zzang!



|Twitter#AF2013| walaupon simple, lagu Seniman Agung P.Ramlee, Tunggu Sekejap cukup membuatkan aku terhibur. Persembahan yang kemas!

Selain #TeamAzhael , aku gak #TeamEsah. Hikhik. Aisyah malam ni nampak cantik menggoda. Lagu dia malam ni betul2 men-dayu2. Feeling abis dengar. Btw, aku tak sangka pula yang Aishah ni ada something dengan Suhada. Hmm. Aku ingat Aisyah yang kuar malam ni. Ye la tetiba panggil nama Aisyah suh tampil kedepan. Berdebar aku. Haha. Pandai betol Faizal Tahir buat aku risau. Rasa nak nangis tadi. Lol.


Benda yang betol2 surprised malam ni ialah perubahan rambut Suhada. Aku tak pasti yang rambut dia still kerinting or dah dibuat lurus. Nampak kemas dia malam ni. Part paling sedih lak ofcz pasal persembahan Nabila. Seriusly aku kesian dekat dia. Roslan Aziz beri komen kaw2 punya. Tapi apa yang dikatakan pengkritik ada juga benarnya. Bagi aku, Nabila tak ada apa yang best. Biasa2 je. Tapi suara dia masa nyanyi kat prelude best je dengar. Apa kata minggu ni bagi Nabila lagu berentak jazz and slow pula. Maybe lagu cemtu sesuai dengan suara Nabila. Tats my suggestion. Huhu.

Nasib siapa pula yang tersingkir minggu depan. Tunggu je la. Hope para pengundi membuat undian dengan bijak. Tolong bukak telinga. Jangan buat2 deaf tone ok. Hope juga korang undi Azhael nga Aisyah. Dorang tu feveret aku. Mati la aku kalau dorang tersingkir. Sama2 la kita beri support. Huhu.

|Twitter#AF2013| Minggu ini bermulalah Inspirer Melly Goeslow mengajar pelajar AF setelah 3 minggu dipegang oleh Inspirer Faizal Tahir.