LUHAN Wifeu


“don't give up on your dreams and keep working towards it.” – Luhan

Apakah Semua ini Justin Bieber?
Thursday 19 September 2013 | 15:52 | 0 comments

Ahnyonghaseyo~ aku ada baca tweet dari Justin Bieber! Terkedu aku bila baca! Umum tahu yang Justin Bieber akan perform di Korea pada 10 October ini sempena BELIEVE TOUR dia. Dia cakap yang dia  eksaited nak perform kat Korea nanti dan kemungkinan akan berjumpa dengan PSY dan G-Dragon! Lewlss. Kau pegi sana jumpa Beliebers je la itu pon kalau ada kan. Tak yah nak jumpa PSY dan GD bagai. Please no, not PSY n GD! Stay away from them!

Bila Kpoppers dan Beliebers tahu pasal ni ada yang menyokong dan ada pula yang.... emm tahu2 je la kan. Huhu. Bagi pendapat aku la kan, better si Bieber ni menjauhi dari PSY dan GD. Bukan apa this is a big shock for the Kpoppers. Seriusly aku cakap we dont want this!




Well guess what? K-POP doesn't need to be ruined by an arrogant little brat like you. Aku tahu ini adalah yang baik untuk dorang because Justin Bieber its a well knowed "artist". But i dont want to see that. Nope, really dont wanna. Dengar2 yang dorang akan melakukan kolabirasi bersama! Umum tahu yang PSY dan Justin Bieber ni satu label muzik. Aku tak tahu apa yang akan terjadi kalau dorang berkolaborasi bersama plus dengan GD sekali. OMG, aku tak bole bayangkan cemna. Bole jadi mimpi ngeri sume ni.

Korang pon tahukan yang Beliebers macam mana. Annoying dan tak de sopan santun. Dah la masa komen hal ni sesedap dia je. WTH? Aku tak kesah la kalau dorang tak kenal sape tu PSY and GD tu aku faham yang dorang ni tak ada taste tapi bila dah kutuk2 macam tak de pedoman, apa kes? Kalau kau tak suke PSY, sokeyy, at least he didn't walk into a class window twice in the same day and smokes weed. Aku tak tahu zaman mana datangnya Beliebers ni. Cakap PSY dah mati! Kelakar doe. PSY is still and always will be amazing! Lol. Zaman Justin Bieber dah abis la. Sekarang ni zaman Kpop, Running Man. K-wave is phenomena. X de sape bole halang muzik dorang yang tengah berkembang ni. So, shut up and listen Kpop. Kekeke!

Maybe ini yang akan berlaku jika Justin Bieber berkolaborasi dengan PSY dan GD!