LUHAN Wifeu


“don't give up on your dreams and keep working towards it.” – Luhan

Pelajar AF2013 Feveret Aku
Sunday 15 September 2013 | 03:02 | 2 comments

Ahnyonghaseyo~ konsert Akademi Fantasia 2013 yang pertama telah pun berlangsung malam tadi. Walaupon baru permulaan, penyingkiran telah pun dilakukan. Aku kesian gile bila tengok Kamsani tadi. Mesti frusted gile bila menjadi pelajar mula2 yang disingkirkan, tapi nak buat cemnakan dah korang tak undi dia.

Bila 1st konsert ni, mula la mengintai-intai pelajar feveret untuk diundi. Tadi aku dengan sis aku dah mula buat sesi pemilihan. Rasa kelakar pon ada. Macam2 komen dari kitorang yang tak bertauliah ni. Apa yang teruk, sampaikan juri sendiri kami komen. Haha. Lebih2 lagi Roslan Aziz. Komen kaw2 punya. Hihi.

|Twitter@AkademiFantasia| Aisyah sebelum persembahan. Cantik :)


Finally, aku dah jumpa pelajar feveret aku. Haha. Memang beruntung la korang jadi pelajar feveret aku sebab aku akan undi korang walaupon satu undi. Huhu. Satu undi pon berharga kan. Aku sendiri dah decide dan pelajar tersebut ialah pelajar perempuan Aisyah #tinggiseyh dan pelajar lelaki duo Azhael #duojambu.

Aku pilih Aisyah bukan sebab dia adik Aliff Aziz tapi memang pon. Hihi. Tak ada la sebab aku suka suara dia. Macam Yuna je. Dah la tinggi lampai. Macam gadis impian aku je. Huhu. Aku pilih Azhael pulak ofcoz bukan sebab dia jambu air or jambu batu tapi sebab kebolehan dia. I means suara dorang macam lain. Plus dorang 6pak bergaya kool je. Hihi.

|Twitter@AkademiFantasia| Azhael nampak semad. 


Overall konsert malam tadi ok je. Tapi Zizan as a host banyak kali tersasul. Walaupon tersasul, Zizan pandai kontrol and buat lawak dia. Profesional jugak la. Pakaian dorang pon 6pak kemas dan terkini. So sesape yang satu team dengan aku yang sokong Aisyah dan Azhael, jangan lupa undi ok. Kalau tersingkir menangis tak berlagu laa.

Taip AFUNDI AZHAEL / AISYAH 3/5/10/20 ke 32777. Kalau nak twit tu jangan lupa hashtag our feveret student, #tinggiseyh Aisyah dan #duojambu untuk Azhael. Huhu. Btw, aku dah follow Twitter and Insta dorang. Tengok, betapa semangatnya aku sokong dorang. Huhu. AF 2013 kebangkitan bintang sebenar!