LUHAN Wifeu


“don't give up on your dreams and keep working towards it.” – Luhan

Kpop Minion
Wednesday 11 September 2013 | 02:59 | 0 comments

Banana~ potato~ banana~ potato~ ahnyonghaseyo! Mesti korang sume pelik kan kenapa aku tetiba jadi cemni. Haha. Welcome to the Minions' World! Sejak kebelakangan ni, Minions menjadi satu hit dalam diari kanak2 bahkan dewasa malah menjadi big hit di dunia. Di Malaysia sendiri aku rasa ada sekelompok yang gemar and minat dekat benda alah warna kuning ni. Aku pun minat jugak. Tapi sikit la. Hujung jari kelinking je. Hihi. Pernah tak korang terfikir kalau idol kesukaan korang di sumpah menjadi Minions? Mesti tertanya-tanya cemna rupa dorang kan? So, kalau nk tahu, tengok je kat bawah ni. Idol korang yang mana yang sempat disumpah oleh fans menjadi Minions. Huhu. Jangan pengsan sudah. Haha.






2NE1. CL nampak gojes!


Bangtan Boys.


ni EvoL



yang ni Block B






yang ni Minionfinite and EXO. Dari stail rambut, korang bole bezakan kan? Huhu.



B.A.P





So, macam mana? Bole terima tak? Hehheh. Memang kreatif betol fans ni. Punyai daya imaginasi yang cukup cemerlang. Bagi aku, Minions yang nampak seakan-akan dengan idol ialah SHINion dan B1A4Minion. Ekspresi Baro bagi aku lucu sangat. Haha. Inilah transformasi Minions fans yang kreatif bagi aku. Huhu. Banana~ potato~ banana~ potato~