LUHAN Wifeu


“don't give up on your dreams and keep working towards it.” – Luhan

Block B Comeback Pada October!
Wednesday 18 September 2013 | 00:48 | 0 comments



Ahnyonghaseyo~ what? Block B is having a comeback on October? Terkejut rasanya bila dapat berita ni. Finally, Block B comeback juga. Tak sangka pula cepat cemni. Huhu. Dekat Twitter dah heboh pasal ni sehinggakan menjadi trending. I'm sure tat all BBC masa ni tengah menangis kegembiraan. Aku pon eksaited and so happy sebab dorang got a new company and akan buat comeback.

Block B pon dah release teaser untuk Be The Light. Dorang bagi hint yang MV kali ni so dramatic! Aishh! Tak sabar aku nak tunggu. Dengan apa yang berlaku bebaru ni kat Block B, aku ingat dorang akan berpecah dan nama Block B hanya tinggal kenangan. Rupanya tak. For now, BBC dapat menarik nafas lega bila baca berita gembira ni.

Antara grup Kpop yang aku tahu setakat ini yang akan membuat comeback pada October ini selain daripada Block B ialah SHINee, BEAST, 4Minute, Epik High, MBLAQ, SPICA, B1A4, SNSD, U-Kiss, EXO, T-Ara, TVXQ, BigBang, Miss A, dan 2ne1. Ada yang dah konfem dan ada yang sesetengah tu tak konfem lagi. Kalau korang dengar carefully, korang akan dengar aku menangis sekarang! OMG! All idol Kpop akan comeback bulan depan. It can be Awesome October ever!

Dengan berakhirnya konflik antara Block B dengan Stardorm, langkah dorang yang seterusnya konfem akan menjadi perhatian! Semoga dengan agensi baru, Seven Seasons dorang akan terus berjaya dan mencipta nama seperti dulu. Hwaiting Block B!

I'm really happy for them. I hope the album is good. Huhu.