LUHAN Wifeu


“don't give up on your dreams and keep working towards it.” – Luhan

Bye Bye Darren!
Sunday 22 September 2013 | 00:24 | 0 comments

Ahnyonghaseyo~ banyak kejutan yang berlaku dalam konsert AF2013 minggu kedua ni. Dengan hadiah stok asam jawa kepada Suhada, dengan Nona yang aku mati2 ingat dia tarik diri dari AF sebab mak dia sakit dan dengan penyingkiran Darren! Oh~ inilah drama dari AF uolls.

Apapun nasib baik bintang kesayangan aku tak tersingkir minggu ni. Rasa lega je biar pun tak puas hati yang Darren kuar malam ni. Pengundi sekarang ni sangat kejam sebab silap buat undian. Entahlah aku sendiri pon tak faham apa yang pengundi nak. Rupa atau bakat?Ke nak apa?

|Twitter@AkademiFantasia| Bye bye Darren!

Persembahan dari Aisyah bagi aku terbaik. My mom sendiri dah menjadi salah seorang fans dia. Siap cakap yang Aisyah ni ada bakat macam abang dia, Aliff Aziz. Tapi Roslan Aziz cakap persembahan dia tak best. Aigyoo~ aku faham kalau Roslan Aziz ni nak jadi macam Simon Cowell tu tapi aku rasa dia silap malam ni. Bagi aku Aisyah menyanyi dengan gaya sendiri dan sedap telinga aku dengar. Aku pon layan. My mom pon layan juga. So, kira bagus untuk aku sekeluarga sekadar penonton di rumah.

My 2nd feveret bintang AF2013, Azhael memang best doe! Better dari persembahan minggu lepas. Tak sabar nak tunggu performance dorang next week! Lagu Sepi Sekuntum Mawar Merah memang dorang buat macam lagu dorang sendiri. Pakaian pun nampak handsome dan kemas. Tats why la dorang menduduki undian teratas. Memang dorang miliki bakat nyanyian semulajadi! Walaupon begitu hope dorang jangan over!

The best part dalam konsert AF malam ni ialah part Tegar! Dulu~dulu~dulu~ haha. Part ni la yang membuatkan uma kitorang kecoh macam konsert. Haha. My mom sebelum AF main lagi dah tercongok depan tv se-mata2 nak tengok Si Justin Bieber Indonesia ni. My dad pula tak habis2 pesan panggilkan dia bila Tegar ni kuar. Aku rasa persembahan Tegar lagi better dari pelajar yang persembahan dia suram tu.

|Twitter@aisyahAF2013| walaupon gugup, ur persembahan tetap best!  G★J !


Dengan hanya gitar comel dia dan rambut persis Justin Bieber, dia berjaya membuatkan my mom berlari ke ruang tv umah aku semula biarpun frusted tunggu berejam kat depan tv  bila dengar je budak ni nyanyi. See, besarnya pengaruh dia? Apa yang aku tak sangka, Tegar tu comel gile. Ahaha. Rasa nak je ajak dia datang umah breakfast sekali! Walaupon terkucil pitching sikit, tapi dia berjaya menambat hati penonton especially tarian kiut dia tu. Huhu.

Konsert malam ni aku sangat enjoy dan best. Itupon sebab ada Tegar. Nabila, Amira, Iman, dan Faizul aku rasa better kena belajar bersungguh dari kawalan suara dan yang penting cari lagu yang sepadan. Tadi dorang macam hancur suram. Aku rasa Tegar lebih better dari dorang. Sorry.

|Twitter@TEGAR_OFFICIAL| masa kat Nasi Lemak Kopi O. Dia memang femes sekarang ni! sume orang nak jemput dia. Kalau ada masa free datang la ke rumah, kita makan megie yuk. Hihi.