LUHAN Wifeu


“don't give up on your dreams and keep working towards it.” – Luhan

Time For Youtube
Tuesday 24 September 2013 | 18:54 | 0 comments

Ahnyonghaseyo~ arini gigih duk donlod video Kpop and tengok Youtube. Macam tak percaya je line arini mencanak laju. Happy doe kalu ari2 cemni. Haha. Selain tu aku gak update apps yang mana perlu update. Heaven! Thanks la dekat line Celcom sebab memberi perkhidmatan yang baik hari ni. Hari sebelum ni, hancuss. Haha. Tak pe la, sehari pon okey. Aku dah hargai abis2-an. Kamsahamnida♥♥

lepas korang marah2 baik tengok parodinya pula. Sure gelak. Haha

Tadi masa aku buka Youtube, terus terpampang video isteri Mat Yo. Apa kes ni sampai trending dekat Youtube? Aku pon tengok la kejap. Mak aihh!  Lancangnya mulut isteri dia. Siap kutuk2 pakguard lagi. Bodoh, pakcik bodoh. Dayus and bla bla bla. Macam orang meroyan pula aku tengok isteri dia. Hmm kesian pula aku tengok pakcik tu. Sabar je la pakcik. Dari pandangan aku, isteri Mat Yo tak boleh cakap macam tu. Biadap. Dah la salah dia. Then kutuk2 pula. I think that lelaki dayus tu ur suami sebab ur suami tak lakukan apa2 tindakan untuk leraikan benda ni. Just tengok je. Profesional tahap mana? Kanss!

Stop pasal video melampau tu, kita teruskan pasal video BTOB Lim Hyunsik Sik's Sense - special 2. Omfg, video ni betul buat aku sakit perut! Memang kekalar doe! Aku siap donlod lagi. Haha. Video ni pasal Hyunsik jadi emcee then dia temuramah sume member BTOB. Video ni dilakukan sebelum dorang buat mv. Kiranya menunggu masa nak buat mv dorang buat video ni. Part yang paling aku nak gelak ialah masa Sungjae angkat Ilhoon yang tido untuk ditemubual oleh Hyusik! Kat sini aku ulang kali repeat. Kelakar gile. Sakit perot aku duk gelak. Haha. Then, part Changsub nyanyi lagu Beat It dari MJ. Tats memang gile. Penuh penghayatan. Haha. Korang patut tengok video ni. Kalau nak realease tension, aku rekomenkan tengok video ni. Funny!

inilah part2 yang kelakar. Seriusly senak perot aku duk gelak sensorang.

Tadi gak aku sempat donlod video mv Rocking Teentop. Actually, dah lama aku nak donlod. Tapi masalah line, so arini baru bole donlod. Aku dah start jadi loyal Angel gara2 video ni. Haha. Aku asyik tengok dorang dance je. Aku suke dance dorang dalam lagu ni. Faster and sharp! Lagu pon best! Memang layan abes! Baru aku tahu kenapa orang duk jerit histeria bila sebut je nama Teentop. Memang wajar jadi histeria. Haha.

Hope line terus laju sampai ujung bulan ni. Bole la aku melantak abis2-an. Haha. Btw, bulan Oktober ni merupakan bulan anniversary blog aku. Aku fikir nak buat GA untuk meraikan ulangtahun blog aku. Tunggu je la pengemuman aku. Hadiah ofcz best. Tapi aku takut takde orang nak join. Huhu. Biasa la blog bawah tanah. Tak femes pon. Suam2 air milo suam. Sokey la. Aku tetap nak buat jugak even sorang je join. Hihi. See uolls next entry. Bye!

Dalam mv ni aku suke tengok Niel. Handsome + bergaya. Haha.