LUHAN Wifeu


“don't give up on your dreams and keep working towards it.” – Luhan

Stay Strong Baekhyun And EXO!
Tuesday 1 October 2013 | 00:13 | 0 comments



Ahnyonghaseyo~ aku betul2 sedih dengan apa yang berlaku kat wedding abang Baekhyun. Sasaeng betul2 melampau! Kenapa dengan korang ni? Tak ada adab sopan lansung! Aku kalau jadi Baekhyun pon pasti marah juga. Apa korang rasa apabila tiba2 ada je orang luar yang korang tak kenal crushed ur wedding or ur family's wedding? Tak ke bengang?

Kalau aku la kan memang tak la buat benda2 bodoh ni. Apa yang Baekhyun betol2 marah ialah apabila dia bersama family yang lain nak bergambar bersama abangnya dan tiba2 sasaeng fan menyerbu naik bersama untuk bergambar. Apa motip sasaeng sebenar? Tak malu ke dorang ni? Dah la orang tak invite. Orang tak kenal pon kau siapa. Manusia yang memalukan.

Tengok perasaan Baekhyun sebelom dan selepas kejadian ini berlaku. Sebelom kejadian happy je. Selepas kejadian, merah telinga dengan muka sebab tahan marah!


Seriusly aku betol2 sedih dengan kejadian ni. Kesian family Baekhyun dan ofcz wedding abang dia menjadi aib dan huru hara. Aku dah benci dan patut benci dengan sasaeng sebab sebelum ni pon dia dah banyak buat hal dekat EXO! Please sasaeng, please stop it! Satu benda yang aku bole cakap, sasaeng exist are freaking useless. EXO also is human! Human need a rest and a privacy! Can you respect it?

Korang tengok la kejadian tu. Sibuk dengan sasaeng bodoh. Memang terdesak nak bergambar.


FYI, dah macam2 sasaeng lakukan untuk menarik perhatian dari EXO akan kehadiran dorang. Cara dorang buat se-akan2 hilang pertimbangan dan tak normal. Antaranya ialah, dorang pernah kritik Chanyeol, dorang pernah memanggil Xiumin gemuk, dorang pernah memanggil Sehun penipu, dorang pernah letak seluar dalam dalam beg EXO dan pernah menyakitkan EXO secara mental dan fizikal. Bukan sahaja EXO, dorang juga penah membuat begitu kepada group lain antaranya SNSD!

Benda bodoh yang pernah sasaeng buat. Tengok apa yang cuba sasaeng lakukan? Such a waste!


Bagi aku sasaeng bukanlah fans. Dorang ialah manusia gila. Seriusly menakutkan! Dorang lebih teruk dari antis tau! Berhentilah sasaeng buat macam ni. Nanti Kris mengamuk, terus korang koma. Lol! Kalau terlalu fanatik dan minat sangat buat lah dengan cara yang betul. To fans, keep on hastag #sasaengstop dan #StayStrongEXO. EXO tak dapat buat semua ni sebab dorang tak ada akaun Twitter. Hanya korang dapat bekap EXO. Sasaeng keep on stalking and this wont end!

Baek thinking of giving up! :'(