LUHAN Wifeu


“don't give up on your dreams and keep working towards it.” – Luhan

Kempunan Setem Doraemon
Tuesday 24 December 2013 | 01:44 | 0 comments



Ahnyonghaseyo. Semalam aku ada pergi post office sebab nak dapatkan setem edisi Endangered Big Cats of Malaysia. Bila aku dapat tahu yang setem edisi ini launch semalam, aku pepagi lagi dah pergi sebab nak dapatkan satu. Kalau terlambat pula konfem habis. Selain minat Kpop, aku juga minat kumpul2 setem ini. Macam ada something special bila aku tengok dekat setem. Sebab itu aku kumpul. Btw aku bukannya nak pergi rembat setem big cats like tiger and so on tu, tapi nak pergi rembat setem Doraemon! Pos Malaysia ada keluarkan setem Doraemon bersempena dengan edisi ini. So masuk la dalam kategori big catskan. Lagipun sekarang ini hingga 23 Mac 2014 ada 100 Doraemon Secret Gadgets Expo dekat Kolumpo tu. Fyi, expo macam ini yang pertama diadakan di South  East Asia tau. Macam sesuai sangat la Pos Malaysia keluarkan setem Doraemon tu.

Bila sampai je kat post office, aku terus tanya dorang kat mana setem Doraemon ini. Akak post office just muncungkan mulut cam duck face. Aku pun tengok arah muncung dia. Oh kan ramai orang tu kot. Fahamlah aku yang setem ini ada dekat sana. So aku pergi la. Sampai je aku tengok two Chinese uncle tengah pegang setem harimau. Tengok abang dekat tepi aku juga duk pegang setem harimau juga. No, harimau kumbang maybe. Huhu. So, aku pun tanya akak post office tentang setem Doraemon. Unfortunately, dia cakap setem tu tak sampai lagi. Oh! memang frusted gila. So terasa menyesalnya aku bangun awal2 hari ini. Haha.

Dia cakap lagi yang setem itu maybe sampai minggu depan. Hermm nasib baik sekarang ini aku tengah cuti midsem so boleh la aku pergi minggu depan pula. Masa aku nak blah tu, dia suruh tulis nama and phone number. Dia cakap kalau setem Doraemon itu sampai awal, dia telefon. Tahap nak percaya aku masa itu sangat rendah. Tapi bila aku fikir balik fasal setem Doraemon ini, aku pun tulis juga. Nampak berbaloi la aku pergi post office walaupun bawa balik hampa kecewa semua. That time, aku pelik juga kenapa setem Doraemon tak sampai lagi? Walhal setem harimau yang lain ada je? Konfius aku. Maybe ada something wrong gone somewhere ni. Kempunan aku nk feeling2 dengan setem Doraemon hari ini. Haish! Hope akak tu tak tipu aku. Aku memang nak setem ni. Sejak tadika lagi kot aku kenal Doraemon ini. Memang membesar pun dengan dia. Hanya dengan setem ini je aku dapat kepuasan dan tanda kipas susah mati aku kat si robot comel Doraemon ini.

|Google@evantz.my| Dekat sana ada 100 pose Doraemon yang berlainan. So korang kena ada 100 pose juga bila nak bergambar dengan dia. Huhu


Posted via Blogaway