LUHAN Wifeu


“don't give up on your dreams and keep working towards it.” – Luhan

Peluang Bertemu Boys Republic!
Saturday 30 November 2013 | 17:14 | 2 comments

Ahnyonghaseyo~ happy weekend gais! Cemna hujung minggu? Bombastic? Untung la kens. Aku kat sini tak dapat nak buat apa. Asyik hujan manjang. Huhu. Yeh! Kali ini aku nak bagitau pasal grup Kpop yang baru nak meningkat naik, Boys Republic  akan mendarat di negara kita pada 8 Disember depan. Those yang dah memang Kpoppers sejati konfem dah tahu pasal berita gembira ni. Aku pun dah tahu pasal ni tapi tak la sampai nak pergi tengok showcase mereka yang diadakan di Auditorium Muzik Bentley, Mutiara Damansara.

Tapi kens, bila aku ada terbaca pasal tiket free untuk tengok dorang aku rasa teruja lak. Haha. Siapa tak teruja bila ada benda free kens. Semalam aku ada terbaca dalam web majalah KLiK yang dorang akan bagi tiket free kepada 20 orang yang lucky! Ohmy~ ramai kot 20 orang tu. Biasanya 2, 3 orang je. Aku anggap benda ni interesting dan automatik aku pun join sekali. Haha. Nasib baik aku ni pembaca setia majalah KLiK dan senang sangat nak penuhi semua arahan yang dorang tetapkan. Bahagia je bila bole join. Haha.

kalau nak maklumat lanjut, korang bole pegi laman web Majalah KLiK. 


Hari ini pula dalam Harian Metro ada juga peraduan macam majalah KLiK tu. Tapi yang Harian Metro punya sangat senang dan simple. Kalau korang nak tahu, pergi beli sendiri ok. Haha. Not fair la kens kalau aku cakap cara2 nak join tu tanpa korang beli Harian Metro. Haha. Aku juga dah join benda tu. Simple gile. Soalan memang senang! Lebih senang dari ujian budak pra sekolah. Huhu.

aku pegi Pejabat Pos arini nak pos peraduan ni tapi malangnya tutup. Huhu. Esok je la pergi pos. 


Aku bukan nak jadi kepochi bagai. Just nak kongsi berita gembira dan nak ajak korang join sekali. Aku kens suka bersaing secara sihat. Haha. Lagipun Boys Republic ni masih baru. Baru pun lagu dorang, Party Rock dah hampir mencecah sejuta viewers kat Youtube tau! It show tat walaupun dorang masih baru, tapi sudah meraih perhatian dan aku yakin dorang mampu mencipta gelombang baru. So, jangan melepaskan peluang untuk berjumpa dengan Boys Republic secara dekat dengan menyertai peraduan yang aku nyatakan. Kalu bertuah memang la. Huhu. Ok, see you next entry. Wala! Bye!

Harian Metro RAP 30/12/13. Jawab soalan macam kacang tanah dan menang!


Posted via Blogaway