LUHAN Wifeu


“don't give up on your dreams and keep working towards it.” – Luhan

Maharaja Lawak Mega 2013 : Unsur Kpop
Tuesday 31 December 2013 | 14:02 | 1 comments

Ahnyonghaseyo~ Maharaja Lawak Mega 2013 minggu ke-7 bertemakan muzikal. Kebanyakan peserta mendapat 4 bintang daripada juri! Memang lawak gile doe. Aku sendiri rasa sakit rahang nak gelak. Haha. Memang tema muzikal ini sangat happening. Lawak dorang buat pun semuanya menjadi. Rasa tak boring lah. Dalam MLM2013 ini feveret aku adalah Comey, SYJ dan SayWho. Ke-tiga2 mereka membuat persembahan yang baik minggu lepas. Thorbaik! Tapi apakan daya SayWho tersingkir. Frusted juga lah. Aku rasa kumpulan Wala patut keluar malam tu. Huhu. Nak buat macammana kan dah undian paling terendah. Terima jelah. 2 parts Kpop ada diselitkan dalam MLM 2013 ini. Iaitu semasa persembahan Comey dan SYJ.

Kemon2 lu apa citaq! Dengar suara Ropi gelak konfem aku gelak guling2. KahKahKah.


Dalam persembahan lawak dari Comey, aku tertarik dekat part yang Kpop tu. Dia cakap K tu bukan Korea but Kedah. Haha. Bila Suhaimi cakap K, Ropi pula buat bunyi pop. Part ini memang aku gelak. Ditambah pula ayat dorang yang gile tu, hang apa citaqq! Haha. Aku suka kumpulan ni sebab aku tengok Ropi tu pun dah buat aku gelak. Haha. Kiranya kumpulan ini ada sense of lawak semula jadilah. Takut juga aku if dorang yang kuar minggu ini. Hmm. Dorang talented doe.

"Janji mesti cium okey" - Amoi Tokey Jamban.


Dalam SYJ, aku minat dekat Jihan. Lawak dia memang sempoi. Aku selalu tengok dia dalam parodi untuk MeleTop. Huhu. Minggu lepas, dia jadi Siti Nurhaliza. Minggu ini pula dia jadi amoi tokey jamban. Haha. SYJ bagi aku lawak dia simple but menyengat! Aku memang tak sabar2 nak tengok dorang perform dalam MLM 2013. Selalu tak mengecewakan. Minggu lepas, part dorang dance <Gentlemen> dan <Oppa Gangnam Style> buat aku nak pecah perut. Memang lawak gile. Sampai sekarang if aku tengok iklan SYJ, aku terus teringat dekat tarian dorang. Haha. Memang patut dorang dapat 4 bintang! Watch out guys, SYJ wave was coming! Hope dorang kekal sampai final. Daebak!

Minggu ini pula temanya Rancangan Tv. Interesting! Tak sabar nak tengok Jumaat ini. Kumpulan yang aku nak fokus minggu ini sudah tentu Comey dan SYJ plus kumpulan buah2-an tempatan, Jambu! Jambu memang awesome bai! Minggu lepas lawak renjis2 dipilis tu oh make me mati dalam ketawa. Haha. Ustaz Astronomi memang thorbaik! Kekeke~

ByeBye SayWho! Takpe lah sebelum ini dah menang tempat ke-3. Apapun SayWho tetap thorbaik!


Posted via Blogaway