LUHAN Wifeu


“don't give up on your dreams and keep working towards it.” – Luhan

EXO Overdose Emoticons
Saturday 10 May 2014 | 01:34 | 0 comments


Ahnyonghaseyo~ Dengan comeback Exo <Overdose> baru2 ini, aplikasi Kakaotalk juga telah mereleasedkan emoticons Exo edisi <Overdose>. Aku sudah pergi check tadi di Kakao. Yes! Memang ada. Jika sebelum ini emoticons <The Inheritors> free je tapi untuk Exo <Overdose> ini kena beli. Aku tak jadi nak donlod bila tengok kena beli. Haha. Tidak dinafikan aku suka donlod emoticons free kat Kakao. Disebabkan itu aku jadi berkira nak beli emoticons ni. Haha.

Emoticons Exo ni nampak comel je. Rasa nak cubit2 je pipi dorang dalam ni. Tengoklah pic yang aku bagi tu. Comel macam teddy bearkan? Oh ya! Aku tengah menunggu orang yang hantar emoticons Exo ini kat aku. Kalau ada yang guna emoticons ni bila chat dengan aku, konfem aku bagi pelukan kasih sayang secara percuma dekat dia. Haha.



Posted via Blogaway