LUHAN Wifeu


“don't give up on your dreams and keep working towards it.” – Luhan

Tweet Hwang Sang Hoon Tentang Isu Exo Kris
Monday 19 May 2014 | 01:01 | 0 comments


Ahnyonghaseyo~ kareografer dari SMEnt iaitu Hwang Sang Hoon dalam Twitternya, @hydrayuge ada tweet tentang isu hangat terkini iaitu isu Kris yang menyaman agensinya dan ingin keluar dari group popular remaja, Exo. Dalam Twitternya, dia ada komen tentang tindakan Kris untuk meninggalkan Exo. Katanya, ia amat menyedihkan dan menjadi lebih keliru jika meninggalkan group tanpa berkata apa2. Memang ia satu pilihan, tapi bagi aku kan masih ada pilihan lain lagi? Exo as 11 jadi macam tak stabil. Walau macam mana pun Exo kena 12!

SMEnt pun satu kenapa buat macam tu dekat Kris? Kalau aku ada syarikat rakaman sendiri yang terbesar dunia, confirm aku akan amik Kris! Korang boleh tengok Hangeng Super Junior and JYJ dulu apa yang SMEnt dah buat. Dia lepaskan dorang semua. So, tak heranlah dia buat macam tu juga dekat Kris! Setiap malam kalau aku tengok pic Kris, aku jadi nak menangis. Aku minat gila dekat Kris. Dia sangat berbakat! Aku rasa tanpanya Exo tidak lengkap.



#WeBelieveInYouKris
#WeMissYouKris
#WelcomeBackKris

Posted via Blogaway