LUHAN Wifeu


“don't give up on your dreams and keep working towards it.” – Luhan

Mesej Pendek Dari Kris
Saturday 17 May 2014 | 01:46 | 0 comments


Ahnyonghaseyo~ Aku sempat melihat ketua Exo-M, Kris mengupdate satu mesej dalam Instagram miliknya. Ia adalah mesej untuk semua peminatnya. Dia ada mengucapkan terima kasih kepada semua yang selalu menyokongnya. Sedih pula aku baca. Di Twitter pula tidak habis2 fans mengupdate pasal Goodbye Kris dan The Last Bow From Galaxy Kris To His Fans. Aku tidak tahu apa sebab dorang buat macam ni. Takkan korang sudah giving up kot? Mana boleh macam ni.

I tought we are one! Ini semua membuatkan aku sedih and it hit me every minute. Kalau Kris ada baca konfem dia sedih dan heart brokened. Korang se-akan2 merelakan dia pergi dari Exo. This word hurt me a lot!



Aku nak menangis beb! Teringat pula aku kat Kris masa sama2 debut dengan Exo. Masa susah senang bersama Exo. Masa dalam Running Man yang Kris jatuh tergelincir. Omg, ini semua sangat manis untuk dikenang dan sangat pahit untuk melepaskan kenangan ini jika Kris benar2 pergi dari Exo. Bagi aku, kita patut sebarkan #WeBelieveInYouKris ataupun #WeAreOne dan lain2 kata2 semangat untuknya supaya Kris tidak terasa keseorangan menghadapi masalah ini. Ketika inilah kita boleh bantu Kris dan sentiasa bersamanya. Korang juga patut kongsi gambar2 bahagia Exo bersama Kris supaya memori itu terus bersama Kris dan membantu menaikkan semangatnya balik dan bukan jadikan The Last Bow Galaxy Kris To His Fans trending! Bukan apa ia belum konfem lagi. Janganlah cakap macam tu. Ia se-akan2 kita kehilangan harapan!

Everything that's happening right now is like a dream. Aku yakin tidak ada siapa yang akan tinggalkan Exo. Samada korang, aku ataupun Wu Yi Fan! Kan kita We Are One?! Susah senang kita akan bersama! Let's hope that the problem will be solved soon since EXO's concert is just one week away, hwaiting!



Posted via Blogaway