LUHAN Wifeu


“don't give up on your dreams and keep working towards it.” – Luhan

Welcome To Malaysia Tao's Siblings
Thursday 22 May 2014 | 00:19 | 0 comments


Ahnyonghaseyo~ Korang pasti bangga sebab kita ada tetamu VIP datang ke Malaysia! Welcome to Malaysia si comel Fu Wa and Feng Yi! Inilah dia adik-beradik Tao yang di terbangkan khas dari China ke Malaysia. Kehkehkeh~ Surprised tak? Haha. Ya! Aku pun terkejut juga bila dapat tahu berita gembira ni. Tapi, adik-beradik Tao ni special sikit sebab dia ni dua ekor panda! Aku saja bagi gempak sikit buat tajuk adik-beradik Tao datang Malaysia. Haha. Kan Tao asal dari China so kiranya Fu Wa and Feng Yi ni ada kena mengenalah ya dengan Tao. Haha.

F.Y.I Fu Wa dan Feng Yi merupakan panda dari China yang dipinjamkan kepada Malaysia selama 10 tahun untuk menandakan ulang tahun ke-40 hubungan diplomatik antara China dan Malaysia. Perjanjian ini telah dibuat bersama pada 15 Jun 2012. Memang si comel dua ekor ini amat berharga kepada rakyat Malaysia juga China. Lebih2 lagi dorang sekampung dengan Tao so kena jaga dorang dengan baik!



Dalam Twitter pula berita ini menjadi trending dengan Welcome To Malaysia dan Zoo Negara. Aku ingatkan Kpop star nak datang Malaysia buat konsert kat Zoo Negara but actually its for the pandas~ Haha. Gelak kecil aku tadi. Adoilah~~ Pasangan panda ni yang sudah menikmati status selebriti di kalangan rakyat Malaysia selamat mendarat di Kompleks MASKargo di KLIA pada pukul 8 pagi. Aku rasa la kan of course panda tu menangis kegembiraan bila dorang tahu yang nama dorang   know trending di Twitter . Kalau nak femes sekelip mata macam Fu Wa dan Feng Yi, baik korang jadi panda! Haha.

Semoga kedatangan kedua-dua ikon berharga ini menyumbang ke arah persahabatan yang kekal dan kerjasama berterusan antara Malaysia dan China. To Fu Wa and Feng Yi, enjoy your holiday here. Sorry lah kat Malaysia ni panas sikit sebab banyak bebudak batak hot sekarang.



Posted via Blogaway