LUHAN Wifeu


“don't give up on your dreams and keep working towards it.” – Luhan

Taeyang Bigbang Tidak Berbaju
Sunday 22 June 2014 | 01:11 | 0 comments


Ahnyonghaseyo~ sekali lagi main vokal BigBang, Taeyang tidak berbaju! Kali ini dia memberanikan diri tidak memakai baju untuk sebuah majalah fesyen terkenal, Vogue Korea for upcoming July issue. Apa yang aku tengok, Taeyang bersama empat orang model berambut besar lagi colourfull berpose menarik bersamanya. Emm untunglah model tu dapat posing cemtu dengan Taeyang. Lagi2 Taeyang tak pakai baju. Heww~~ bikin tak tidur malam den.

Jika sebelum ini Taeyang tidak berbaju untuk dalam klip video terbarunya, <1AM>. Korang dah tengok mvnya? And konfem jadi macam aku kan masih ter-tanya2 kenapa Taeyang ni tak suka pakai baju kebelakangan ni. Apabila aku mendengar penjelasannya dalam program Entertainment Relay, barulah aku faham. Katanya, "Saya sering mendengar orang sekeliling berkata, saya nampak kacak tanpa pakaian dan sebab itulah saya mengambil keputusan tidak berbaju dalam klip video tersebut daripada mula hingga akhir". Oh cemtu rupanya. Ingatkan dah boring pakai baju ke apa. Ahaha. Bila dah body ada shape berketul six pack, memanglah handsome. Lagi pula pakai baju pun tetap handsome.

Dalam Vogue Korea juga Taeyang sempat ditanya tentang proses pembikinan videonya, pendangannya tentang musik, what his members have been up to lately, and etc. Semuanya boleh dibaca dalam isu terbaru July ini.

Siapa yang masih tak puas hati and nak tatap lagi body Taeyang tu, bolehlah tengok mvnya di Youtube also if korang nak tengok lagi banyak pose tak berbaju Taeyang untuk Vogue versi Korea, bolehlah tengok dekat sini ---> \\Taeyang For Vogue Korea July 2014// Sekarang ini Taeyang menjadi perhatian ramai disebabkan dia berani dan sering membuat perkara yang diluar jangkaan.

Posted via Blogaway