LUHAN Wifeu


“don't give up on your dreams and keep working towards it.” – Luhan

Xiumin Dan Kawan Baiknya
Saturday 14 June 2014 | 22:32 | 0 comments



Ahnyonghaseyo~ Actually dah lama aku nak post entry ni. Tapi ke-busy-an aku mengatasi se-gala2-nya. Haha. Busy plus malas jadinya habuk pun tadak! Tak kisahlah korang cakap benda ni dah 5 hari berlalu but who cares kan? Ada aku kisah maa? Ahaha~~ Okeyy~ siapa yang follow Xiumin di Instgram pasti tahu yang dia ada share photo dia bersama kawan baiknya. Post kedua personal Instagramnya yang bercaption "My Friends♡" betul2 membuatkan aku yakin yang itu adalah kawan baiknya! Same like you lah kan kalau post photo with your friends, pasti akan caption like "With Friends Forever" or something like that la kan. Ada ke orang yang buat caption macam tu biar pun dorang bukan kawan baik or musuh? Kalau ada pasti ada tak kena kan? Weirdo.

Xiumin share photonya bersama dua orang members dari Vixx iaitu N dan Ravi. Aku tengok N dan Ravi so close dengan Xiumin dengan posing macam tu. Siap buat peace lagi. Huhu. Mesra sangat dorang ni. Aku rasa dorang boleh rapat sebab ke-dua2 grup ini debut pada tahun sama iaitu pada tahun 2012. Semoga persahabatan dorang ini kekal selamanya. Aku pun suka tengok dorang berkawan. Haha~~ ♥♥

Kat sini juga aku nak ucapkan Tahniah dekat Vixx sebab telah pertama kali menang dalam Inkigayo untuk <Enternity>. Biar pun a little bit late. Aku dapat rasakan yang kemenangan ini amat bermakna sebab berjaya mengalahkan Infinite dengan <Last Romeo> dan Gary and Jung In dengan <Your Scent>. Bukan calang2 grup berjaya dorang kalahkan tu. Im so proud of them. Tangisan kegembiraan jelas dizahirkan oleh dorang. Aku dapat tengok Ravi was ugly sobbing. And aku sendiri pun emotional nak menangis jugak. Hewhew~~ :3 Starlight korang patut berbangga dengan Vixx di atas pencapaian ini. Congrats once again! Daebak! Kalau korang nak tengok photo emotional Vixx yang lain lagi sempena 1st winnya, bolehlah pergi sini ---> \\Vixx Appreciation Because 1st Win//




Posted via Blogaway