LUHAN Wifeu


“don't give up on your dreams and keep working towards it.” – Luhan

T-shirt BTS Sempena 1st Debut
Saturday 14 June 2014 | 23:48 | 0 comments

Ahnyonghaseyo~ Kelmarin, 13 June genaplah grup Kpop berkarisma, Bangtan Boys (BTS) debut untuk setahun! Selama setahun berada dalam industri Kpop, pelbagai kejayaan telah ditempa mereka dan juga telah berjaya merampas hati semua peminat mereka! Sempena ulang tahun pertama debut BTS, membersnya Jin, Suga, J-Hope, Rap Monster, Jimin, V dan Jungkook telah mengeluarkan lagu special untuk para A.R.M.Y iaitu <So 4 More>. Korang dah tengok?

Sempena dengan ini juga, my online shop @uvw.ahis_onlineshop ada menjual t-shirs BTS sempena ulang tahun ini. Para A.R.M.Y sekalian aku rasa korang patut mempunyai sekurangnya sehelai baju replika dorang. Tak mahal pun aku rasa. Memang mampu milik. Nah, aku review untuk korang mana tahu kot2 korang nak beli kan. Cekidout!









Semua item adalah pre order dan harganya termasuk postage. If korang nak lawati IG shop ini, taip je @uvw.ahis_onlineshop ataupun Whatsapp terus aku di 0179239342. Tak nak Whatsapp korang boleh email di grgirang@gmail.com. Support your idol with something yang menampakkan korang tu betul2 loyal A.R.M.Y. Selain t-shirt BTS, banyak lagi t-shirt fanmade aku jual. Baju Kpop style pun ada. So kalau senang2 tu bolehlah pergi tengok. Weee~~~ :D

Posted via Blogaway