LUHAN Wifeu


“don't give up on your dreams and keep working towards it.” – Luhan

Good Bye Our Little Cute Angel Eun B
Wednesday 3 September 2014 | 17:14 | 0 comments


Ahnyonghaseyo! Berita mengenai kematian salah seorang ahli grup Ladies Code, Eun B sememangnya merenjat perasaan aku lebih2 lagi para fans-nya! Seriously aku terkejut macam tak percaya dengan berita ini. Dia terlalu muda untuk pergi buat se-lama2-nya tapi apakan daya jika itu ketentuanNya. Sedih juga dengan berita ini. I think this news is so much painful than any other kpop news that came about this year.

Aku difahamkan yang van yang membawa mereka dikatakan melanggar dinding penghadang di laluan Yeongdong Expressway menuju ke arah Incheon. Ini mengakibatkan Eun B meninggal dunia, manakala Sojung dan RiSe pula dikatakan dalam keadaan kritikal. Ahli2 yang lain dan stailis mereka hanya mengalami kecederaan ringan. Hope mereka tabah melalui saat2 getir dan sedih ini.



Menurut dari laporan YTN, kemalangan tragis ini berlaku akibat daripada jalan licin kerana hujan lebat. Semoga ahli2 Ladies Code yang lain tabah. Good bye our little cute angel. God bless you #RIPEunB #PrayForLadiesCode #StayStrongLadiesCode



Posted via Blogaway